2009-06-11

Träning

Idag var jag Ann och Lena S på klubben och tränade. Vi började med att äta lunch och ta en kopp kaffe.

Ann och Lena hade gjort i ordning en Elitplan. Så vi började med Ann och Tigra. Ann har lagt ner mycket jobb på Tigras fria följ och det börjar ge resultat, resten av momenten går bra behöver bara uppdateras.

Lena och Eos ska tävla 3:an så vi körde dom momenten. Det såg också bra ut.


Blaze och jag körde också igenom 3:ans moment, vi har en hel del träning kvar innan vi är färdig för tävling. Jag är ändå nöjd med dagens träning vi klarade en 3:a även om det var med belöning.

Så var det Sassas tur hon drillas för 1:an, allt ser bra ut det är störningsträningen som ska till innan det är dags för tävling.

Cibel fick komma ut och göra lite kontaktövningar, budföring och lek. Hon tappade ett gäng tänder när vi hade valpträffen igår, alla huggtänder är väck så hon är lite försiktigare med munnen.


Ikväll var Cibel och jag hem till Ann och fikade
. Cibel skulle även få träffa katterna.
Kajsa är en tuff dam så Cibel tyckte det var bäst att vara försiktig. Bra tycker jag.
Sen fick hon nojsa med Sassa, det tyckte hon var mysigt.

/ Yvonne & Hundarna

1 kommentar:

Hilde sa...

Vad kul att ni är så duktiga att träna :) Hälsa Ann och Tigra mä!

Hälsningar Hilde
- bådas "kennelmamma"