2009-06-08

Skräp

Tror att Cibel har hamnat i nån skräpålder.
Hon kollar upp återvinningen för att se om det är nåt intersant. Plastförpackningar och returburkar är favoriter, dom ligger spridda över hela gården. Skor är en ny upptäckt, kul att bära på, ikväll la hon upp en i soffan på altanen.

Katja sitter på lagomt avstånd och håller koll på odågan.

Blaze började löpa förra veckan och är lite extra sur.

Visst är dom fina med sina bärnstenshalsband, ska vara bra mot fästingar.

/ Yvonne



3 kommentarer:

Heléne´ sa...

Hi hi, skor är kul, Nitro hade ett helt gäng i köket igår efter att de varit ensamma en stund:=) De är så fina i sina halsband:)
Ha det så gott
Heléne och Co

Anonym sa...

Jag tror att bärnstenen fungerade bäst mot fästingar när den var kåda.Så jag är rädd att du är nån miljon år fel ute :).Men snygga är dom.Inget resultat kommer jag blir galen.Hoppas allt är bra med er.
Arne.

Anonym sa...

Nu har vi fått resultatet vi blev tammefan 3:a.Chilli spöade ett gäng gamla veteraner så jag är oerhört stolt.Det var nästan full storm när vi gick spåret.
Köttbullar åt Chilli Wiskey åt mig.
Det tycker jag att vi är värda.
Arne