2009-11-03


Skönt att vara hemma igen.
Har haft en intensiv och spännande helg.
Hilde och jag har pratat hund, hund och lite annat.

Resan ner gick bra, var lite sen från Sverige men vi han med bussen som tog oss från Tyskland till Holland.
Vi bodde på ett bed and breakfast i Arnhem.

Lördag morgon var vi tidigt på benen för att vara i tid till bussen. Vi väntade och väntade men ingen buss kom. När en annan buss dök upp fick vi reda på att busshållplatsen för våran buss var flyttad på grund av ombyggnad av en bro.
Väl framme i Heteren så hade bedömningen precis börjat så vi missade ingen hund. Fyra kullar Långhår var det som bedömdes och en hel del som vart avelsbedömda.
Några favoriter fick jag så vi får se vad jag kommer fram till.

Hemresan började inte bra. När jag skulle betala bussen hade jag ingen plånbok, den hade jag glömt kvar på rummet. Vilken PANIK. Hade tur och fick tag på henne vi hyrde av och hon hann komma med den innan bussen gick. PUH!!!!
Sen flöt allt på, hann träffa Magnus i Stockholm och ta en fika. Var hemma efter halv tolv då var det skönt att krypa ner i sin egen säng.

/ Yvonne

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken resa !!!!!!!!! Låter ju som att det var jag som luftade fötterna ; ==