2009-08-13


Denna vecka har jag varit riktigt duktig.
Måndag tränade jag Agility med alla hundarna på deras olika nivåer.
Sen startade jag och Jessica en nybörjar agilitykurs.

Tisdag var vi till Matfors och tränade sök. Jag hade Blaze och Cibel med mig. Körde riktiga motivationsövningar med bägge hundarna. Dom som varit på kurs hade en del nya ideer. Sen passade vi på att köra lite lydnad på deras plan, mest lek för min del.

Onsdag var jag till Kovland och träna agility med folket från Väkk. Alla tre fick ut och prova på deras plan. Det var första gången vi var dit. Katja var den som var mest taggad.

Idag har vi varit på hemmaklubben och tränat agility med Maud F, Maud W och Lena B. Alltid kul när man ger sig tid att titta och försöka hjälpa varje ekipage. Passade på att hjälpa till inför brukstävlingen i helgen.

Nu tror jag att det blir lungt nån dag. Åker till Jämtland imorgon.

/ Yvonne Katja Blaze Cibel

1 kommentar:

Hilde sa...

Så härligt å "höra" att ni ligger i :) Skam den som ger sig, eller..?

Kramar till er alla från Hilde