2009-07-28


Igår var tog vi det lite lugnt med träningen.
En lång härlig promenad i skogen var vad vi behövde efter 4 dars tävling
.

Idag fick Blaze och Katja en långtur igen, då Cibels bärnstens halsband försvann på promenaden igår. Vi hittade det inte så vi får väl ut imorgon igen.

Så var det Cibels tur vi åkte ut till klubben och tränade sök. Hon fick göra två skick ett med synretning och sen fick hon vinda in figgen. Kul att se vad hon tycker att det är kul.

Hem och fixade middag. Till klubben igen Blaze fick träna Agility. Maud och jag gjorde två övningar det gick bra för oss bägge. Blaze har bara en liten låsning på slalomet men den ska vi lösa upp.

Nu ska jag landa i soffan det tycker jag att jag är värd.
/ Yvonne

3 kommentarer:

Wheaten Barbro sa...

Kul med alla agilitybilder. Kan tänka mej att ni är trötta efter 4 dagar agilitytävling. Och vilket väder ni hade,inte så avundsjuk att jag måste stanna hemma för att jobba ; )

Anonym sa...

Tack snälla för rolig träning!!!

Anonym sa...

Hm skulle kanske skrivit Maud efter kommentaren....