2009-05-17

Sala






Cibel med Zizzi, Olle och Ashiki.



Igår tog jag med mig Blaze & Cibel och åkte iväg till Sala.
Resan gick så där. Cibel hade fått åksjuke tabletter men dom hade hunnit verka för kort stund så vi han inte så långt innan första stoppet. Hon kräktes bara en gång sen var det bara dreggel.

Vi hämtade upp Carina och fortsatte till Kungsör för en valpträff hemma hos Zizzi och hennes familj .
Olle med sin Matte dök upp straxt efter oss. Hundarna hade kul och lekte och busade. Blaze var och kollade in valparna och tyckte att dom behövdes sägas åt lite granna. Cibel var trött efter resan och fick vila i bilen en stund. Vi människor fick mat,fika och prata hund.

Idag träffade jag Ashiki, Sara och Liam på en stor härlig plan där hundarna kunde leka. Det är så härligt att se på syskonen när dom busar.

Stort tack till Olle, Zizzi & Ashiki´s ägare för att jag fick träffa er och "mina små".
STOR KRAM / YVONNE

3 kommentarer:

Sara sa...

Tack själv Yvonne för att vi fått äran att ta hand om din underbar valp!!
Kramar
Sara, Liam och Ashiki

Anonym sa...

Halloj!
Tack för besöket -även om jag knappt hann träffa dig!!
Men vi syns ju snart igen!!
Ha det bra Kram från oss i Sala...

Jessica sa...

Kul att du gillade bilderna!
Ni verkar ha haft trevligt nere i Sala :)