2009-05-24

Helg


Jag har varit ledig i helgen. Skönt att kunna ägna sig åt hundarna.
På lördag skulle vi träffas på planen vid oss och träna hundarna. Det var Lena B, Anette W, Helen L och jag. Vi han bara samlas så brakade Åskvädret lös, det var inte nådigt vilket oväder det vart. Träningen utbyttes till fika hemma hos mig.

Idag har jag varit och lagt spår med Ann N och Lena S. Vädret var härligt idag och spåren gick bra. Blaze fick ett med många pinnar + godis, hon tycker inte att pinnarna är så viktiga. Katja fick ett kort med köttbullar på slutet. Cibel fick först ett spår med direktpåsläpp sen ett som hade legat 1,5 timma båda var ca 30 meter med leksak som slut. Båda spåren gick bra.
Har inte knäppt några kort så jag lägger in en bild på Blaze 8-9 månader taget på Granngården.

/ Yvonne

1 kommentar:

Hilde sa...

Man blir påmind om hur fort tiden går när man ser denna bild!

Hilde