2009-02-07

Priser


Det har varit Årsmöte på Njurunda brukshundklubb i helgen.
Matte jobbar i helgen så hon låg och sov, men jag hade tur.
Lena som bor granne med oss tog med sig mina priser hem.
Tack Lena.

Jag vart 2008 års Agility hund. Klasshunden vann vi också, stor buckla och 60 kg hundmat. Kexpåsar och leksaker. Jag vart som en valp busade och pep med mina nya leksaker och fick äta kex med. Jippi!


2008 vart jag även Agilityhund i rasklubben RHH. 5:a som årets Holländare
7:a i spår och lydnad.

I år får vi väl se vad vi hinner med, nu går ju valparna först. Matte har klippt deras klor igen, tredje gången. Jag blir lite orolig när dom låter, men Matte vet nog vad hon gör.

Nu har jag matning och tvättning att ta itu med.

"Agilityhunden" Blaze / Yvonne

7 kommentarer:

Carina sa...

SuperGrattis Till Dina Fina Priser!!
Ta väl hand om de små nu så dom växer och blir stora och "kaxiga"
Ha det gott Carina m Quaisan

Anonym sa...

Grattis till dina fina priser:)Undra just hur länge du får ha dina leksaker ifred jag;)
Ha det gott
Heléne & Smilla

Anonym sa...

Hurra, hurra för världens bästa Blaze! Och vad bra att du har vunnit mat med 8 små monster där hemma ;))
Kramar från alla oss i Göttorp / Hilde

Anonym sa...

Grattis, Grattis till er båda.
Vilken skräll ni har ställt till med under År 2008. Hoppas vi ses på tävlingbanorna snart.
// Kramis till er alla från oss i Gefle.

Anonym sa...

Grattis! Grattis! Inte illa =)

Du vet väl att det finns Klassfoder hos oss numer? Blir toppen att mumsa i sig för att återfå krafterna efter småsälarnas framfart!


Har länkat till Djurskyddets protestlista mot dunplockning av levande fåglar på min hemsida... gå in och skriv på du me!

Anonym sa...

Grattis vad roligt :D

Anonym sa...

Ahaaaa nu fattar jag utmaningen när jag gluttar in hos er:)
Stort GRATTIS till er oxå! Det är ni värda:)

Ha det gott!
Lena Sisco o Moffe