2009-02-06

Film

Ska försöka få in filmen idag:
/ Yvonne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh, villka små vingliga goodingar:) dom gnyr så gosigt så!
Hoppas Blaze mår gott oxå:)

Ha det gott så syns vi:)
Lena o co//

Anonym sa...

Åh, gudomligt söta... men Yvonne, vad ska du med så många hundar? Räcker det inte med Blaze och Katja?

Eller :-o ska du sälja dem?!

Skulle aldrig kunna ta valpar på Ebba, vad ska jag med nio små piraya-riesen till?!

Carina sa...

Oj vad det måste vara spännande att bara sitta och titta på de små liven!!
Jag skulle varken kunna jobba eller träna -hm sittsår i rumpen!!
Jag har ju sagt det förr och säger det igen -Ni bor för långt bort!!
Kram från oss i Sala...

Anonym sa...

Jag håller med! Ni måste flytta närmre ;))
Skämt åsido - vilka underbara valpar som verkar ha en världens go' i sig. Jag längtar redan till att få lära dom att pussas / så som "riktiga" Holländare gör (fråga Quai!).
Kramar från "mormor" i Götene / Hilde