2008-12-14

Helg


Vi hamnade på trimbordet i fredags. För min del gick det fort, klorna klipptes och så klippte Matte bort lite hår mellan tårna. Lite kammad vart jag också. Katja fick stå länge, det låg massor med hår omkring henne. Matte klippte både med sax och med maskin. Ni skulle ha sett vad glad Katja vart när hon änteligen var klar. Hon hoppade och stutsade sen vart det godis.

På kvällen drog Matte iväg utan oss men jag kände när hon kom hem att hon varit hos Tigra.

Tigra är min syster som bor i stan. Lite orättvist att inte jag fick följa med, men dom hade nog nåt fuffens för sig.

På söndagkväll vart det lite träning. Matte tycker att jag måste träna bakdelskontroll. Ja, ja vad gör man inte för lite fläskfile. Fjärrdirigering fick jag också göra, den var Matte nöjd med. Tur så jag kunde få gå och vila.

Blaze / Yvonne

2 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar om inte bara var dricka matte fick ;) Säkert inget att gå miste om...hi-hi.
Men det är klart, katterna hos Tigra skulle du väl gärna "ta hand om", eller hur?
Puss från Hilde

Anonym sa...

Nu kan du skita i träningen :))
Och koncentrera dig på att bli mamma i stället... jippi!
Kram från Hilde