2008-12-11

Bekännelse


Jag måste berätta att min matte bestämde sig i höstas för att jag skulle få ha valpar.
Vi var iväg och träffade en kille som heter Jason. Han var även hit och bodde med oss några dar. Vi hade trevligt, var på promenad, busade och tränade lite.

I November så började jag löpa så då bar det av till honom igen sen fick han följa med mig hem och vi skötte oss bra sa Matte.

Nu går vi och väntar, mest Matte tror jag. Ska visst iväg på ultraljud nästa vecka. Vad nu det är bra för.

Yvonne & Blaze

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå!
Tack!! Va skoj att du fixat en blogg! :-) Nu kan vi följa er oxå.
Spännande med valpar!
Lycka till!
Kram Towa!

Yvonne sa...

Ja det ska bli spännande.

Anonym sa...

Jippi!
Vad kul att ni äntligen har fixat detta :) Jag kommer att "besöka" er ofta.
Kram och hälsningar från kennelmamma Hilde

Yvonne sa...

Det är bra att du har koll på oss.

Anonym sa...

Hej svejs Blaze & co!

Det ska bli spännande och höra hur det går med ultraljudet, om det blir bebisar!

Vi kommer nästa helg och kollar läget!

Ha det gott!
Lina, Ebba, Monica & Roger

Yvonne sa...

Ni är välkommen!

Anonym sa...

Härligt Härligt!!
Lägger in dig som länk i helgen när jag är ledig!!
Kram Carina m dogs....

Anonym sa...

Hej!
Vad kul nu kan vi kika in till er med.
Spännande med ultraljudet nästa vecka:)
Ha det så gott
//Heléne och Smilla

Anonym sa...

Tjoho va kul med valpar! Jag vet en jättebra affär där man kan socialträna lite :D
Välkommen till Internets härliga värld!