2009-10-12

Vad gör jag nu för tiden??????????
Inte bloggar i alla fall!!!

Cibel har varit på utställning 1 HP BIR, Nitro vart BIM han hade lite för mycket Holländarhopp för sig i ringen. Båda fick fin kritik, jättekul.
Så har vi börjat på kurs, onsdagar går vi vardagslydnad hemma på klubben.
Sökkurs går vi i Timrå på dagtid lite olika dagar, hade sån tur att det är bara en gång som det blir lite tufft när jag jobbat natt.
Åksjukan och dregglandet försvann i samband med löpet. JÄTTESKÖNT.

Blaze och jag har hittat en PT till lydnadsträningen. Vilken skilnad det blir när man får proffshjälp. Det är så kul att jag är säker på att det lyser om oss båda. Blaze vet jag ju att hon lyser och vill bara göra mera. Härlig känsla, det är bara till att suga på karramellen och kanske blir det en tävling i höst.

Katja hon gör konster för alla godisar och lite minisök har vi gjort. Får hon vara själv med Husse och gå en promenad så mår hon toppen.

Härligt vädet har det ju varit så vi har varit ute i skogen och hemma på tomten. Köpte två nya träd igår grävde ner dom i potatislandet så blir det riktig plantering till våren.

Må så gott / Yvonne & Hundarna

Inga kommentarer: