2009-01-11

Helg

På lördagmorgon packade Husse och Magnus bil och släpvagn och körde ner till Stockholm. Magnus ska börja i skolan där.
Det blir tråkigt för oss, särskilt för Matte tror jag.

Vi tog en härlig promenad på dan, några grader kallt och solen sken.
Så kom måttbandet fram Matte kollade flera gånger men det var `bara´ 2 cm mer än förra helgen alltså 66 cm.

Idag var det bad för Katja, jag fick en tvätt på byxorna jag med. Upp på trimbordet fick klorna klippt och BYXORNA, fattar inte Matte att det är vinter och kallt? Katja vart som vanligt putsad helt.

Matta fick besök av Ann dom drack lite kaffe sen gick vi en sväng. Det var tur så jag fick träffa syrran Tigra och hennes busiga BC valp Sassa. Vi var på Skolan och tränade på balansbommen som finns där. Den är jättekul, den gungar när man går på den.
Tigra & Sassa hade aldrig provat men jag tror att dom tyckte att det var häftigt.

Nu ligger jag och tar igen mig ska snart ut på en liten kvällstur.

Blaze / Yvonne

2 kommentarer:

Anonym sa...

typisk holländarpose i soffan ;)

Du får ta "tjockisbilder" och lägga upp sen på Blaze!

Massa kramar
Emma med randiga

Anonym sa...

Snart är det slut på friden, både för dig och för matte!